سلول درمانی زانو

استئوارتریت مفاصل یا همان ارتروز شایعترین علت مراجعه به جراح ارتوپد می باشد . از جمله علل دیگر اسیب مفاصل پارگی رباط , شکستگی , مفصل یا شانه ی یخ زده , و پارگی تاندون میباشد .

بسیاری از دردها و اسیبهای مفاصل با درمان غیر جراحی درمان می شوند . جدیدترین تکنولوژی درمان ارتروز و اسیبهای تاندون و رباط استفاده از سلول بنیادی می باشد . تزریق سلول بنیادی تا حد زیادی جلوی جراحی های بعدی مفصل را می گیرد .

امروزه در امریکا بیش از ۲۰۰۰ مرکز سلول درمانی مفصل وجود دارد . دکتر امین کامرانی راد با بیش از ۸۰۰۰ سلول درمانی زانو و مفصل با سلول های بنیادی زانو در خدمت بیماران عزیز است .

سلول درمانی زانو

نمونه تصاویر درمان ارتروز زانو ، درد زانو ،بهبود غضروف با سلول های بنیادی

قبل از سلول درمانی
قبل از سلول درمانی
بعد از سلول درمانی
بعد از سلول درمانی
اقای 70 ساله با ارتروز شدید زانو
اقای ۷۰ ساله با ارتروز شدید زانو
بهبود غضروف و درد زانو پس از سلول بنیادی
بهبود غضروف و درد زانو پس از سلول بنیادی
خانم ۷۶ ساله با درد شدید زانو و ارتروز پیشرفته
بهبودی چشمگیر غضروف زانو پس از سلول درمانی زانو
بهبودی چشمگیر غضروف زانو پس از سلول درمانی زانو
خانم 55 ساله با تخریب و درد شدید مچ پا از 8 سال قبل
خانم ۵۵ ساله با تخریب و درد شدید مچ پا از ۸ سال قبل
یک ماه پس از تزریق سلول بنیادی و بهبودی کامل

درمان ارتروز زانو و مفاصل با سلول بنیادی

درد زانو درد  یکی از عواملی است که حرکت و تمامی جنبه های زندگی فرد را مختل می کند. استفاده از سلول های بنیادی مزانشیمال در درمان درد زانو و مفاصل  ساده ترین و بهترین تکنولوژی در درمان بیماران توسط فوق تخصص جراحی زانو و لگن می باشد .

استفاده از سلول بنیادی روش بسیار بی خطر و موثریست که در کمترین زمان ممکن و بدون عارضه درد زانو و مفاصل بیمار را از بین برده و حرکت بهتر را برای بیمار هدیه می اورد .

خیلی از افراد سوال پرسیده اند که آیا فیلم سلول درمانی زانو توسط دکتر امین کامرانی راد را نیز در سایت تان می گذارید که در پاسخ به این سوال می گوییم در اسرع وقت و با آماده شدن فیلم سلول درمانی زانو با استفاده از سلول های بنیادی در سایت گذاشته خواهد شد.

دکتر امین کامرانی راد

استیوارتریت مفاصل از جمله زانو و لگن می تواند به ناتوانی و کاهش شدید کیفیت زندگی فرد منجر شود ، لذا درمان این بیماری ناتوان کننده همواره یکی از چالشهای جراحان ارتوپد بوده است . درمان‌هایی که برای استیوارتریت خفیف درنظر گرفته می شود از تجویز مسکن و فیزیوتراپی تا ازن تراپی و پی ار پی می‌باشد .

برای استئوارتریت های بسیار شدید در سنین بالای ۶۵ سال معمولا تعویض مفصل زانو یا لگن در نظر گرفته می شود.

سلول بنیادی در مفصل

جدیدترین تکنولوژی درمان اسیبهای مفصل پیوند سلول بنیادی از بند ناف نوزاد می باشد . امروزه بیش از ۲۰۰۰ مرکز سلول درمانی زانو در کشور امریکا وجود دارد . بیشتر اسیبهای مفاصل از پارگی رباط تا ارتروز با سلول بنیادی درمان می شود .

جدیدترین تکنولوژی ترمیم غضروف و درمان جهت درمان درد زانو یا مفاصل در ارتروز استفاده از پیوند سلول بنیادی از بند ناف می باشد که تا حد زیادی می تواند تعویض مفصل زانو را به تعویق بیاندازد.

درمان ارتروز مفصل

درمان اسیب رباط و تاندون با سلول بنیادی

مفصل مجموعه ای متشکل از استخوان غضروف رباط و تاندون ها می باشد . علاوه بر ارتروز زانو بسیاری از اسیبهای رباط زانو و مچ پا و شانه و پارگی تاندون شانه و همچنین شانه ی یخ زده با سلول بنیادی قابل درمان می باشد .

عملکرد سلول درمانی زانو با سلول بنیادی

عملکرد درمانی سلول‌های زانو بر پایه قابلیت تکثیر و تمایز سلول‌های بنیادی انجام می‌شود. سلول‌های بنیادی در محیطی مناسب پرورش داده شده و سپس به محل آسیب دیدگی در زانو تزریق می‌شوند.

قابلیت سلول‌های بنیادی برای ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده

این سلول‌ها قابلیت تبدیل به سلول‌های ضایع شده در بافت زانو را دارند و به این ترتیب، فرآیند بازسازی بافتی را آغاز می‌کنند.

این روش باعث ترمیم سریع‌تر و بهبود دردهای زانو می‌شود.

درمان زانو درد با سلول های بنیادی

درمان زانو درد با سلول های بنیادی روش نوین و جدیدی است که با پیشرفت علم و تکنوژی توانسته است جایگزین خوبی برای جراحی های زانو گردد.

در جوامع امروزی به علت زندگی های ماشینی و عدم تحرک و ورزش کافی و افزایش وزن بدن، فشار بیش از حدی به زانوها و مفاصل پا می آید و باعث آسیب و درد در زانوها می گردد.

از طرفی به علت تغییر رویکرد در سبک زندگی و بوجود آمدن زندگی های آپارتمان نشینی درساختمان های بلند مرتبه و استفاده از پله های زیاد برای رفت و آمد .

دیگر اینکه استفاده از غذاهای فست فودی و عدم تحرک باعث افزایش وزن افراد گردیده که در نتیجه با تجمیع دلایل ذکر شده افراد زیادی دچار زانو درد می گردند.

سلول بنیادی بند ناف
سلول درمانی بند ناف برای زانو

بهترین و کامل ترین روش درمان زانو در در حال حاضر استفاده از سلول های بنیادی می باشد.

این سلول ها که از بدن خود افراد دریافت می شود که می توان از خون و چربی ها و یا از مغز استخوان همان فرد دریافت کرد و در زانوی آسیب دیده تزریق نمود که به علت تکثیر و ازدیاد می توانند عضوی جدیدی از جمله غضروف و یا رباط را بسازند.

درد زانو  یا آرتروز زانو چگونه بوجود می آید؟

درد زانو که به آرتروز زانو نیز معروف است به علت از بین رفتن غضروف بین مفاصل و سایش دو استخوان بوجود می آید این غضروف ها که محل تلاقی دو استخوانِ ران و ساق پا را از هم جدا می نمایند وجود دارند.

غضروف ها که به صورت ماده ای ژله ای شکلی هستند که مانعی بین استخوان های ران و ساق پا را بوجود می آورند و فضایی را بین این دو استخوان ایجاد می کنند تا از سایش آن ها جلوگیری شود و باعث ایجاد درد نگردد.

دکتر امین کامرانی راد از مبتکرین درمان زانو با سلول درمانی بنیادی در ایران

آقای دکتر امین کامرانی توانسته اند مشکلات زانوی بسیاری از افراد را به صورت دائمی حل نمایند این علم که در جهان و ایران به عنوان دانشی نوین و بی خطر شناخته شده است .

دیگر نیازی به عمل جراحی با تیغ و ایجاد شکاف در زانو را نخواهیم داشت و به بستری بیمار در بیمارستان نیز نیاز ندارد و در کمتر از سه ساعت بدون بیهوشی و فقط با بی حسی موضع ای این کار انجام می شود.

کاربردهای سلول های بنیادی برای درمان زانو درد

سلول درمانی زانو در درمان برخی از مشکلات مربوط به زانو مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای مهم سلول درمانی زانو عبارتند از:

کاربرد-های-سلول-های-بنیای

– درمان آرتروز زانو:

آرتروز زانو یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مرتبط با زانو است که باعث خرابی غضروف مفصل زانو می‌شود. سلول درمانی زانو می‌تواند در بهبود آرتروز زانو و بازسازی غضروف مفصل کمک کند.

– جاذبه زانو:

جاذبه زانو یک مشکل متداول در بازیکنان ورزشی است که ممکن است باعث دردها و آسیب به بافت‌های زانو شود.

سلول درمانی زانو می‌تواند در تسریع فرآیند بهبود و بازگشت به فعالیت‌های ورزشی کمک کند.

اگر به دنیال بهترین فوق تخصص زانو در تهران می گردید آقای دکتر امین کامرانی راد که فوق تخصص زانو می باشند را به شما پیشنهاد می کنیم که در زمینه ی درمان زانو به روش نوین و جدید با استفاده از سلو های بنیادی که کاری ابتکاری از طرف ایشان می باشد.

جزء ابداع کننده این روش در ایران نیز هستند می تواندگزینه مناسبی برای درمان و برطرف نمودن درد زانوی شما باشند.

این درمان که درمان غیر تهاجمی و بدون آسیب و بدون عمل جراحی و فقط با تزریق از طریق سرنگ درون زانو انجام می شود و شخص بیمار بعد از تزریق می تواند از بیمارستان مرخص شده و نیاز به بستری نمی باشد.

درمان مینیسک زانو

درمان مینیسک زانو که بیشتر برای ورزشکارن بع علت بخوردهای فیزیکی که با هم دارند و یا فشار بیش از حد به زانو که در حالت دولا شدن مثل وزنه برداران که زیربار زیادی از وزنه ها به صورت نشسته قرار می گیرند می تواند دلیل پارگی مینیسگ گردد و با سلول درمانی می توان این بیماری را درمان کرد.

مقایسه هزینه جراحی زانو و تزریق سلول بنیادی

هزینه درمان زانو درد با سلول های بنیادی به مراتب خیلی کمتر از عمل های جراحی و عمل باز می باشد این نوع درمان به علت اینکه نیاز به بی هوشی و بستری در بیمارستان ندارد .

هزینه های درمان را به شدت کاهش داده و در حد دستمزد دکتر باید هزینه کرد در درمان به صورت عمل باز به علت اینکه قبل و بعد از عمل نیاز به مصرف داروهای گران قیمت هست .

یا اینکه عمل جراحی باید در اتاق عمل با تجهیزات پیشرفته و هزینه بر انجام شود و نیاز به دکتر متخصص جراح، دکتر متخصص بیهوشی و دستیاران دکتر می باشد .

همچنین بستری چند روز برای جوش خوردن محل شکاف عمل در بیمارستان و هزینه های جانبی دیگر مبلغ عمل را برای بیماربه ده برابر افزایش می دهد.

ولی با تزریق سلول درمانی در زانو حتی در مطب هم قابل انجام است و در کمتر از سه ساعت بیشتر طول نمی کشد و فقط بی حسی موضع می گردد .

فقط دکتر متخصص این کار با شما سر و کار دارد و هزینه های دیگری از جمله اتاق عمل و یا متخصص بیهوشی و یا بستری در بیمارستان را ندارید و به همین علت هزینه به شدت کاهش می یابد.

تزریق سلول بنیادی به زانو چگونه انجام میشود؟

تزریق سلول بنیادی به زانو یک روش درمانی است که به منظور ترمیم و بهبود بافت‌های زانو استفاده می‌شود.

روش‌های مختلفی برای تزریق سلول بنیادی وجود دارد و این وابسته به نوع سلول بنیادی و هدف درمانی شما است.

در زیر روش‌های معمول برای تزریق سلول بنیادی به زانو را بررسی خواهیم کرد:

۱. تزریق مستقیم:

در این روش، سلول‌های بنیادی مستقیماً به زانو تزریق می‌شوند. این روش می‌تواند از طریق تزریق موضعی یا با روش جراحی انجام شود.

سلول درمانی غضروف زانو

در تزریق موضعی، سلول‌های بنیادی به شکل مایع یا هیدروژلی به زانو تزریق می‌شوند. در روش جراحی، سلول‌های بنیادی به صورت مستقیم در منطقه مورد نیاز در زانو قرار می‌گیرند.

۲. تزریق مشتقات سلول بنیادی:

در این روش، به جای تزریق سلول‌های بنیادی خام، مشتقات سلول بنیادی مانند تراریخته‌های سلولی یا فاکتورهای رشد سلولی به زانو تزریق می‌شوند.

این مشتقات سلولی می‌توانند فرآیندهای ترمیمی و التیامی در بافت‌های زانو را فعال کنند.

مهم است که توجه داشته باشید که تزریق سلول بنیادی به زانو یک روش درمانی نسبتاً جدید است و هنوز در مراحل آزمایشی قرار دارد.

قبل از انجام هر نوع روش درمانی، بهتر است با یک متخصص ارتوپدی مشورت کنید تا اطلاعات کاملی در مورد گزینه‌های درمانی موجود و راهنمایی‌های خاص برای شرایط خاص شم

عوارض تزریق سلول های بنیادی در زانو

اگر از عوارض معایب تزریق سلول های بنیادی بخواهیم بگوییم مورد خاصی در این زمینه مشاهده نشده و به ثبت نرسیده و عمل غیر تهاجمی می باشد وعوارض جانبی ندارد.

این روش به علت این که عمل باز نیست و به عمل بسته معروف است به الطبع عوارض و معایبی و یا ضرری به بدن وارد نمی شود و تنها موردی به بوجود می آید .

درد خفیف و ورم کم در روزهای اولیه می باشد و که توصیه ، سفارش، دستورالعمل و راهکارهایی که پزشک معالج بعد از عمل جراحی به بیمار می دهد می تواند در بهبودی هر چه زودتر بیمار کمک کند.

مراکز درمان زانو درد با سلول های بنیادی

مراکز زیادی برای درمان زانو درد با سلول های بنیادی وجود دارد که خیلی از این مراکز به صورت زیر زمینی فعالیت دارند و یا اینکه مجوزهای لازم در این خصوص را ندارند و یا تخصص کافی در این زمینه را کسب نکرده اند.

اما دکتر امین کارانی راد دارای مجوز در این خصوص می باشد و یکی از مبتکرین سلول درمانی زانو در ایران و در بهترین بیمارستان های تهران و حتی در مطب شخصی خود نیز این عمل با تمامی امکاناتی که در آنجا وجود دارد انجام می شود.

قیمت درمان آرتروز با تزریق سلول های بنیادی در زانو چقدره؟

هزینه تزریق سلول بنیادی به زانو ممکن است بستگی به عوامل متعددی داشته باشد، از جمله موقعیت جغرافیایی، مراکز درمانی، نوع سلول بنیادی، مدت زمان درمان و مشکلات زانویی موجود.

علاوه بر این، هزینه‌ها می‌توانند متغیر باشند و در هر کشور و منطقه ممکن است متفاوت باشند.

به طور کلی، قیمت تزریق سلول بنیادی به زانو ممکن است در محدوده  ۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان تا ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان قرار بگیرد.

سلول بنیادی زانو

در صورتی که تمایل به انجام این روش درمانی دارید، توصیه می‌شود با مراکز درمانی و پزشکان مختصص مشورت کنید تا اطلاعات دقیقتر درباره هزینه‌ها و گزینه‌های درمانی را دریافت کنید.

سلول بنیادی زانو چگونه به زانو تزریق میشود ؟

سلول‌های بنیادی زانو می‌توانند به عنوان یک روش درمانی جدید در برخی از مشکلات زانو استفاده شوند. این سلول‌ها قادر به تجدید و ترمیم بافت‌های زانو می‌باشند. اما مطالعات بیشتر در این زمینه لازم است و استفاده از این روش در حال حاضر محدود و در مراحل آزمایشی است. در ادامه توضیح می‌دهم که چگونه سلول‌های بنیادی در زانو استفاده می‌شوند:

۱. تهیه سلول‌های بنیادی:

ابتدا سلول‌های بنیادی باید تهیه شوند. این سلول‌ها می‌توانند از منابع مختلفی مانند خون ناف، نخاع استخوان و چربی بدست آید. پس از استخراج سلول‌ها، آن‌ها به شرایط مخصوصی برای تکثیر و تمرین می‌شوند.

۲. تزریق سلول‌های بنیادی:

تزریق سلول بنیادی با زانو

در این مرحله، سلول‌های بنیادی تزریق می‌شوند. پزشک متخصص از یک روش تزریق استفاده می‌کند تا سلول‌های بنیادی را به ناحیه آسیب دیده یا ضعیف زانو تزریق کند. این می‌تواند به عنوان یک روش جایگزین درمانی برای جراحی و یا در ترمیم بافت‌های زانو استفاده شود.

۳. تأثیرات و دنباله‌برداری:

بعد از تزریق سلول‌های بنیادی، باید دنباله‌برداری شود. پزشک مراحلی را مشخص خواهد کرد که بیمار باید پس از تزریق رعایت کند. این ممکن است شامل استراحت، تمرینات فیزیکی خاص و دریافت درمان های مکمل باشد.

مهم است که توجه داشته باشید که استفاده از سلول‌های بنیادی در زانو هنوز در مراحل آزمایشی و پژوهشی قرار دارد و نتایج نهایی و اثرات آن هنوز قطعی نیستند. همچنین، این روش ممکن است برای همه مشکلات زانو مناسب نباشد و در صورت لزوم باید با پزشک متخصص در این زمینه مشورت شود.

مراقبت‌های لازم قبل و بعد از تزریق سلول‌های بنیادی 

قبل از تزریق:

– استراحت کافی و پرهیز از فعالیت‌های سنگین چند روز قبل از عمل

– قطع مصرف داروهای ضدالتهابی چند روز قبل از تزریق

– انجام آزمایش خون برای اطمینان از وضعیت ایمنی بدن

بعد از تزریق:

سلول-بنیادی

– استراحت مفصل تزریق شده برای چند روز

– مصرف داروهای ضدالتهاب و مسکن برای کاهش درد

– خودداری از فعالیت‌های سنگین و ورزش‌های پرتحرک

– مراجعه منظم به پزشک برای پیگیری روند بهبودی

– انجام مرتب فیزیوتراپی و توانبخشی

رعایت دقیق این نکات برای موفقیت سلول‌درمانی و ترمیم سریع‌تر مفصل حائز اهمیت است.

سلول بنیادی زانو

۴.۶/۵ - (۵۸ امتیاز)

۱۱۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با سلام، خواستم بپرسم سلول بنیادی که تزریق میشه به بیمار، از خود بیمار گرفته میشه؟

    پاسخ
    • سلام بستگی به سن و کیفیت سلول بیمار داره در افراد مسن عمدتا از بند ناف نوزاد سالم و تایید شده گرفته میشه

      پاسخ
      • هزینه تزریق سلول بنیادی برای هر زانو تقریبی چقدر است وایا آرتروز شدید را درمان میکند

        پاسخ
        • سلام از هفت میلیون تومان بستگی به میزان. ارتروز شروع می‌شود و برای ارتروز شدید کاربرد خوبی دارد

          پاسخ
        • سلام مادر من ۸۲ساله هست و باطری تو قلبش وجوددارد. آیا میتونه از روش سلول بنیادی برای آرتروز زانو استفاده کنه. و اینکه هزینه با هزینه بیمارستان حساب شده؟ و با بیمه میهن قرارداد دارید

          پاسخ
        • عبدالمجید قائم پناه
          تیر ۳۱, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

          سلام
          ۱)آیا همزمان برای هر دو مفصل می توان تزریق سلول های بنیادی انجام داد؟
          ۲)سلامتی بدست آمده بعد از تزریق سلول های بنیادی در بهترین حالت ممکنه ویدترین شرایط استئوارتریت چقدر هست؟ چند سال هست؟

          پاسخ
        • سلام آیا برای پارگی کامل رباط و درمان گارگی مینیسک هم میشه از تزریق سلولهای بنیادی استفاده کرد؟

          پاسخ
      • سلام
        مادرم ۶۶ ساله است
        دیابت داره و ۲۰ سال هست که انسولین تزریق میکنه
        برای درمان آرتروز شدید چه روشی پیشنهاد میکنید؟
        چند جراح که مراجعه کردیم گفتن وضعیت زانو به حدی است که فقط باید تعویض مفصل انجام بده ولی گفتن به خاطر دیابت نمیتونه جراحی تعویض مفصل انجام بده
        نظر شما چیه
        درد بسیار بسیار بسیار شدید شدید شدید داره

        پاسخ
      • سلام. وقت بخیر. این عمل برای افراد مبتلا به دیابت که از انسولین استفاده میکنن قابل انجام هست

        پاسخ
    • سلام هم میتونه از بیمار باشه هم از بند ناف نوزاد

      پاسخ
      • سلام خانوم۵۳ساله هستم مبتلا به آرتروز مچ پا وازبین رفتن غضروف
        آیا سلول درمانی اثرگذارهست

        پاسخ
  • سلام هزینه درمان آرتروز زانو بوسیله سلولهای بنیادین چقدر است

    پاسخ
    • حدود ۷ میلیون تومان برای هر مفصل

      پاسخ
    • منیر عارف مقدم
      آبان ۲۳, ۱۴۰۲ ۵:۱۲ ب٫ظ

      سلام آقای دکتر من خانم ۶۹ ساله تزریق سلول بنیادی در زانو داشتم،یک زانو مشکل ندارد،ومانند قبل از تزریق هست ولی زانوی دیگرم درد داغی وتورم دارد،وخم نمی شود ازاکسپرس یخ وورزش هم استفاده می کنم ،می خواستم بدونم طبیعی است یا خیر ،بسیار نگران هستم.

      پاسخ
      • سلام خوبین؟من ی خانم ۲۵ ساله هستم ؛که به خاطر بغل کردن مداوم پسر بچه یکسالم الان ۶ ماهه که علائم ارتروز زانو پیدا کردم طوری هستش که الان نمی تونم اصلا پیاده روی کنم به نظرتون این روش روی من جواب می ده؟و دوم اینکه سلول های بنیادی رو می شه از روی بدن خودم برداشت کرد ؟

        پاسخ
  • سلام..
    در مواردی که آرتروز شدیده و غضروف کلا از بین رفته و استخوان ها روی هم هستن با سن ۶۱ سال امکان درمان با این روش وجود داره؟
    و سلول های بنیادی از چ طریقی تامین میشه براشون

    پاسخ
  • درود بر شما
    سوال اول – از سلول بند ناف نوه ام در بانک سلول می توانم استفاده کنم ؟
    سوال ۲ بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ مربوط به تامین اجتماعی هزینه را قبول می کند ؟
    با تشکر

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر برای کسی که مینسک و رباط پا پاره شده غیر از عمل چه کاری میشه انجام داد برای بهبود کامل

    پاسخ
  • سلام ، من یکسال پیش تحت شیمی درمانی بوده ام والان قرص لتروزول و آلندرونیت مصرف میکنم آیا میتونم برای ساییدگی زانو تحت درمان قرار بگیرم؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید، من ۱۸ سالمه، مینیسک زانو دارم،به نظرتون تزریق ژل هیالورونیک اسید بهتره یا سلول های بنیادین؟ و اگه بخوام سلول های بنیادین تزریق کنم بیمه هم قبول می کنید؟ اگه اره چه بیمه هایی؟

    پاسخ
    • سعیدمعصومی زاده
      مرداد ۲۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

      سلام، من حدود ۶سال پیش دچار پارگی رباط صلیبی و مینیکس شدم و به دلایلی عمل نکردم
      حالا بعد از گذر این زمان احتمال عمل و نتیجه گیری هست؟؟؟

      پاسخ
    • سلام استفاده از سلول بنیادی بسیار موثرتر از هیالورونیک هست

      پاسخ
  • باسلام خدمت شما
    ۲ تا سوال داشتم خدمتتون

    ۱.بابته ارتروز زانو،استفاده از سلولهای بنیادی بندناف،باید از خود همان شخص باشه یا نه بانک خون بند ناف هست و همه افراد میتونن استفاده کنند؟منظورم کسی که از بچه گی خون بند ناف ذخیره داشته

    ۲.هزینه چقدره،خواهشا یه حدود میانگین بفرمائید،و بیمه قبول میکنید

    ممنون زنده باشید

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      مادرم ۵۸ سالشه ارتروز شدید لگن داره پای چپش دوبار ژل تزریق کرده دکتر براش دردش کمتر شدولی اثرش رفت آیا سلول های بنیادی میتونه کامل درمانش کنه؟اگه اره چقد طول میکشه تاثیر کنه و چندبار باید تزریق داشته باشه؟

      پاسخ
      • سلام معمولا با یکبار تزریق سلول بنیادی قابل درمان است ولی هر درمانی دوره ی خود را دارد

        پاسخ
        • سلام برای آرتروز شدید لگن که به دکتر مراجعه کردم تجویز تعویض مفصل دادن مناسب است ؟ سنم ۳۷ سال است

          پاسخ
        • سلام برای آرتروز شدید لگن که به دکتر مراجعه کردم تجویز تعویض مفصل دادن مناسب است ؟ سنم ۳۷ سال است

          پاسخ
  • سلام من ۶۰ ساله ام پارسال مینیسک زانو عمل کردم دکتر گفت کمی ساییدگی مفصل دارید.اولا با سلول بنیادی حل میشه؟بعد این سلولو خودتون تامین میکنید؟لطفا ایمیل کنید بتونم ارتباط داشته باشم

    پاسخ
  • سید افشین پاکزادی
    مرداد ۱۸, ۱۴۰۱ ۲:۳۱ ب٫ظ

    سلام مادر من آرتروز شدید داره با واکر راه میره سلول بنیادی هم نداریم دیابت نوع ۲ هم داره میتونه برای درمان زانوش از تزریق سلول بنیادی استفاده کنه ؟ اونوقت میتونه بدون واکر راه بره؟

    پاسخ
  • سلام تزریق چند مرتبه صورت میگیره؟ ودوره ی نقاهت بعد تزریق چه مدت است؟میزان موفقیت چند درصد هستش؟تزریق یکبار است یا چند سال یکبار تکرار میخواهد؟

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر مادرم ۷۵ سالشه در هردو زانو ساییدگی شدیدداره ودکتر گفته باید حتما تعویض مفصل انجام بده دیابت و فشار هم داره وانسولین تزریق میکنه ما شهرستان هستیم برای تزریق سلول بنیادین باید چند روز در مرکز معالجه بمونیم

    پاسخ
  • سلام من آرتروز در زانوهام دارم پای چپ شدیدتر و پای راست خفیف تر ، بنظرشما تزریق ژل هیالورنیک اسید بهتره است یا سلول های بنیادین؟ و اگه بخوام هر کدام را تزریق کنم بیمه قبول می کند؟ من بیمه sos هستم

    پاسخ

    پاسخ
  • سلام پدر بنده به تعویض مفصل برای یکی از زانوها احتیاج داره آیا سلول درمانی میشه انجام داد یا حتما باید عمل بشه؟
    با بیمه‌ تکمیلی سینا قرارداد دارین؟

    پاسخ
  • باسلام ۶۲ سال دارم زانوی من بطور شدید پرانتزی است آیا با سلول بنیادی قابل درمان است

    پاسخ
  • محمدرضا پاسبان
    شهریور ۲۷, ۱۴۰۱ ۷:۰۶ ب٫ظ

    سلام .‌‌‌من ۳۸ سالمه و بخاطر ورزش زیاد دچار ساییدگی کشک زانو شدم . ولی خیلی شدید نیست . با سلول های بنیادی میشه درمانش کنم .

    پاسخ
  • سلام من دیسک گردن دارم سی سال سن دارم. سلول های بنیادی واسه دیسک هم موثره؟

    پاسخ
  • ماریا سیاحی
    مهر ۲۳, ۱۴۰۱ ۵:۴۱ ق٫ظ

    باسلامووقت بخیر .آیا شخصی که از ارتفاع افتاده باشد ولگنش آسیب دیده باشد می‌تواند از سلولهای بنیادی بهره مند شود و سلامتی خود را دوباره بدست بیاورد .و هزینه این عمل چقدر می‌باشد با تشکر .

    پاسخ
  • محسن محمدمیرزا
    مهر ۲۳, ۱۴۰۱ ۶:۰۳ ق٫ظ

    سلام ، مادرم ۶۰ سال سن دارن سایدگی مفصل هر دوتا زانو پا رو دارن و اتروز هم دارن . با سلول های بنیادین درمان میشه یا نه . و هزینه تقریبی چقدر هست . دفترچه نیروهای مسلح داره . ممنون

    پاسخ
  • سید مسعود قریشی
    مهر ۲۳, ۱۴۰۱ ۶:۱۰ ق٫ظ

    سلام قریشی هستم
    ۴سال تصادف کردم دوتا مینسک و تاندون پای راست پاره و غضروف خرد شده
    چکار کنم میشود از این راه به نتیجه رسید یا نه

    پاسخ
  • درود بر شما ..برای ساییدگی مفصل مچ پا هم کوثر هست ؟ من آرتریت روماتویید دارم و علاوه بر زانو ها مچ پاهایم هم گفتند که تخریب شده

    پاسخ
  • درود بر شما ..برای ساییدگی مفصل مچ پا هم کوثر هست ؟ من آرتریت روماتویید دارم و علاوه بر زانو ها مچ پاهایم هم گفتند که تخریب شده

    پاسخ
  • سلام مادر من ۶۷ سالشه و در قسمت ران لخته داره که دارو برای لختش مصرف میکنه. آیا درمان آرتروز زانو که بسیار شدید هم هست ، بروش سلول بنیادی ، بخاطر وجود لخته ، برایش ریسک نداره ؟

    پاسخ
  • فریدون رمضی
    آبان ۵, ۱۴۰۱ ۸:۴۵ ب٫ظ

    دکتر جان سلام
    دیسک کمر جراحی کرده ام بعد از ۳ماه درد دو زانو دارم علت در چیست؟
    چه باید بکنم؟ لازم است عکس یا MRI بگیرم؟ سپاس

    پاسخ
  • کبری زین الدینی
    آبان ۲۲, ۱۴۰۱ ۸:۳۸ ق٫ظ

    سلام آیاسلول بنیادی درزانو تزریق شود عوارض ندارد؟؟ بعضیها میگن که تومورایجادمیکند؟؟آیا درسته؟؟ چون میخام برای زانو ی خودم استفاده کنم

    پاسخ
    • سلام در هیچ کجای دنیا در ۵۰ سال گذشته در تحقیقاتی که انجام شده در درمان سلول بنیادی تومور مشاهده نشده است

      پاسخ
  • مهدی خداکرمی
    آبان ۲۳, ۱۴۰۱ ۱:۵۶ ق٫ظ

    باسلام و عرض ادب من آقای ۴۷ ساله هستم و پزشک فوق تخصص زانو گفته هر دو زانو درگیر آرتروز شدید شده ولی خوشبتانه درحالی حاضر درد خیلی کمی دارم وبرای درمان آن لطفا مرا راهنمایی کنید .

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید مادر من ۵۷ سالش هس و دچار آرتروز شدید هر دو پا و پارگی مینیسک یکی از پاهاش شده.تو عمل دیسک کمرش عصب سیاتیکش آسیب دیده و دکترا میگن امکان پاسخ به تعویض مفصل نداره.خودمم به زودی زایمان میکنم با سلولهای بنیادی بچه ام میتونیم برای مادرم کاری بکنیم ممنون میشم اگر جواب بدین

    پاسخ
    • سلام بله با سلول درمانی میتونید کمکشون کنید

      پاسخ
      • سلام وقت بخیر.
        من ۳۳ سالمه. ام ار ای گردن دادم گفتن دیسک خفیف هست. میتونم ازاین روش استفاده کنم؟ و برگشت پذیر هست؟ یا یکبار انجام بدیم خوب میشه
        قبلا از پاسخگوییتون ممنونم

        پاسخ
    • سلام آقاي دكتر سلول درماني چند روز نياز به استراحت داره آخه من شاغلم و مي خوام از بند ناف باشه

      پاسخ
  • من۲۶ سال دارم،وبیماری نکروزجفت زانو دارم.آیاباسلولهای بنیادی درست میشه؟اگه درست میشه هزینش چقدره؟

    پاسخ
  • سلام مادرم براثر کار زیاد زانو درد داره و زانوش کج شده ….با سلول درمانی خوب میشه؟

    پاسخ
  • سارا طاهری
    دی ۴, ۱۴۰۱ ۷:۳۹ ب٫ظ

    سلام من ۳۸سالم هست
    زانو درد شدید دارم زانو چپم راه درمانش چیه 🥹

    پاسخ
  • سلام.فلاحی هستم.MRI از زانو گرفتم و دکتر تشخیص پارگی مینیسک داخلی و خارجی و آرتروز رو داده. و گفته اگه فوتبال بازی نکنی با فیزیوتراپی دردش کاسته میشه.میخاستم بدونم که با سلول بنیادی، مینیسک و آرتروز درست میشه و میشه دوباره فوتبال بازی کرد یا نه؟

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر .من یه مشکلی دارم میخواستم ازتون راهنمایی بگیرم ۳۷سالمه زانو هام حالت پرانتزی هستش میخوام بدونم برای صاف شدن پاهام باید عمل جراهی انجام بدم یا با سلول درمانی درست میشه.

    پاسخ
  • سلام خانمی ۴۰ ساله هستم برای تعویض مفصل اقدام کردم که در حین عمل متوجه شدند که دچار ضعف عضلانی هستم و آزمایش ژنتیک هم دادم و منتظر جوابش هستم میخواستم ببینم آیا در این مورد هم سلول های بنیادی رو میشه به زانوم تزریق کرد یا باید اول منتظر جواب ژنتیک باشم ؟

    پاسخ
  • زهره رودی دانشجوی کارشناسی مامایی
    بهمن ۱, ۱۴۰۱ ۳:۴۴ ق٫ظ

    مطالب بسیار مفید بودند ولی کاش به سوالات پاسخ بدهید چون سوال بسیاری از افراد هستند

    پاسخ
  • سلام و وقت بخیر من خانم ۳۲ ساله هستم و مدتی است که بیماری کوستوکندریت در مفصل قفسه سینه را دارم آیا با این روش سلول درمانی این بیماری درمان میشود. ممنون

    پاسخ
  • من توی بازی فوتبال دچار اسیب مفصل زانو شدم با این روش کاری میشود کرد؟

    پاسخ
    • حتما جهت ویزیت حضوری هماهنگی کنید بعد برسی ، اینکه از این روش درمانی میشود استفاده کرد یا خیر به شما توضیح داده میشود.

      پاسخ
  • سلام و ارادت یه روش دیگه هم هست و اونم اینه که سلولهای بنیادی رو از طریق آنژیو گرافی و شریان رگ وارد بافت آسیب دیده زانو میکنند . می خاستم بدونم این روش باروش شما که تزریق مستقیم به داخل زانو انجام میدید چه فرقی داره ؟

    پاسخ
  • تزریق سلول های بنیادی برای مفصل زانو آسیب دیده شدید در بیماران هموفیلی هم کاربرد دارد؟

    پاسخ
  • پریسا اشرفی
    دی ۱۱, ۱۴۰۲ ۷:۲۱ ق٫ظ

    من ۵۴ ساله هستم ارنروز زانو دارم به تازگی حدود ۲ ماهه پارگی افقی مینیسک داخلی وپیچ خوردگی رباط صلیبی دارم
    چندبار نیاز هست تزریق انجام بشه وایا وقتی نمونه گیری انجام میشه این نمونه برای دفعات بعدی تزریق هم استفاده میشه؟

    پاسخ
  • پریسا اشرفی
    دی ۱۱, ۱۴۰۲ ۷:۲۵ ق٫ظ

    ۵۴ ساله باارتروز وپارگی افقی مینیسک زانو وپیچ خوردگی رباط صلیبی
    چندبار نیاز به نزریق سلول بنیادی هست؟ایا بایکبار نمونه گیری میشه چندبار تزریق داشت؟وایا بهبودی کامل حاصل میشه؟

    پاسخ
  • سلام آیا مراحل اولیه استئوکندریت دیسکان زانو(قبل از تشکیل لوز بادی) با این روش قابل درمان است؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس با کلینیک